«ГОРЯЧАЯ ЛИНИЯ» для потребителей НТЭЦ

Открыта круглосуточная горячая телефонная линия

                 47 - 70 - 66

   

 

Інформація  для споживачів – фізичних осіб щодо розрахунків

за спожиті послуги з централізованого опалення

та послуг з централізованого постачання гарячої води

Згідно Закону України «Про теплопостачання» ПАТ «Миколаївська ТЕЦ» є  виробником теплової енергії і, відповідно ст. 19 Закону, має право постачати вироблену теплову енергію безпосередньо споживачу згідно з договором купівлі – продажу.

Статтею 19 закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що виконавцем послуг з централізованого опалення та послуг з централізованого  постачання гарячої води для об’єктів усіх форм власності є суб’єкт господарювання з постачання теплової енергії (теплопостачальна організація). Зміни до зазначеного Закону внесені 10.04.2014 р. Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення розрахунків за енергоносії» № 1198-VII.

Структурним підрозділом  ПАТ «Миколаївська ТЕЦ» є відділ  збуту енергії, однією з основних функцій якого є безпосередній прийом фізичних та юридичних осіб з питань розрахунків за спожиту теплову енергію,  послуги з централізованого опалення та послуг з централізованого постачання гарячої води, діючих тарифів, механізму нарахування оплати, надання пільг, субсидій по оплаті теплової енергії.

Основними питаннями, з якими можуть звернутись  фізичні особи – споживачі послуг з централізованого опалення та послуг з централізованого постачання гарячої води води є наступні:

- порядок укладання договорів про надання послуг з централізованого опалення та послуг з централізованого постачання гарячої води. (завантажити текст Договору);

- переоформлення особового рахунку в обліковій базі ПАТ «Миколаївська ТЕЦ»;

- укладення договору реструктуризації заборгованості;

- оформлення пільг, субсидій та компенсацій по оплаті послуг теплопостачання;

- отримання витягів з особового рахунку щодо стану розрахунків за спожиту теплову енергію;

- отримання довідок про стан погашення заборгованості, яка охоплена судовими рішеннями.

       Окрім того, згідно Закону України «Про звернення громадян»,  споживачі   мають право звернутись  до ПАТ «Миколаївська ТЕЦ» з письмовими заявами, скаргами та пропозиціями. Звернення в обов’язковому порядку розглядаються керівництвом підприємства та відповідно приймаються рішення згідно з вимогами та з урахуванням  норм чинного законодавства, відповіді заявникам надаються у визначені терміни.

       Територіально відділ збуту енергії знаходиться за адресою: м. Миколаїв, вул. Наваринська, 2/1. 

  

       Прийом населення здійснюється у робочі дні:

понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця    з 8-00 до 12-00, з 13-00 до 18-00

субота                                                         з 8-00 до 12-00.

       

Крім того, споживачі  послуг теплопостачання  мають змогу звернутись:

- з питань розрахунків за телефонами 67–09-20; 67-09-22;

- щодо якості теплопостачання - за телефоном 47-70-66.

  

Шановні споживачі!

Звертаємо Вашу увагу на наступне:

Обробка персональних даних, внесених  працівниками відділу збуту енергії ПАТ «Миколаївська ТЕЦ», здійснюється згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» та у відповідності із виробничою діяльністю підприємства.