«ГОРЯЧАЯ ЛИНИЯ» для потребителей НТЭЦ

Открыта круглосуточная горячая телефонная линия

                 47 - 70 - 66

   

 

Інформація  для споживачів – фізичних осіб щодо розрахунків

за спожиті послуги з централізованого опалення

та послуг з централізованого постачання гарячої води

Згідно Закону України «Про теплопостачання» ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» є  виробником теплової енергії і, відповідно ст. 19 Закону, має право постачати вироблену теплову енергію безпосередньо споживачу згідно з договором купівлі – продажу.

Статтею 19 закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що виконавцем послуг з централізованого опалення та послуг з централізованого  постачання гарячої води для об’єктів усіх форм власності є суб’єкт господарювання з постачання теплової енергії (теплопостачальна організація). Зміни до зазначеного Закону внесені 10.04.2014 р. Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення розрахунків за енергоносії» № 1198-VII.

Структурним підрозділом  ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» є відділ  збуту енергії, однією з основних функцій якого є безпосередній прийом фізичних та юридичних осіб з питань розрахунків за спожиту теплову енергію,  послуги з централізованого опалення та послуг з централізованого постачання гарячої води, діючих тарифів, механізму нарахування оплати, надання пільг, субсидій по оплаті теплової енергії.

Основними питаннями, з якими можуть звернутись  фізичні особи – споживачі послуг з централізованого опалення та послуг з централізованого постачання гарячої води води є наступні:

- порядок укладання договорів про надання послуг з централізованого опалення та послуг з централізованого постачання гарячої води. (завантажити текст Договору);

- переоформлення особового рахунку в обліковій базі ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ»;

- укладення договору реструктуризації заборгованості;

- оформлення пільг, субсидій та компенсацій по оплаті послуг теплопостачання;

- отримання витягів з особового рахунку щодо стану розрахунків за спожиту теплову енергію;

- отримання довідок про стан погашення заборгованості, яка охоплена судовими рішеннями.

       Окрім того, згідно Закону України «Про звернення громадян»,  споживачі   мають право звернутись  до ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» з письмовими заявами, скаргами та пропозиціями. Звернення в обов’язковому порядку розглядаються керівництвом підприємства та відповідно приймаються рішення згідно з вимогами та з урахуванням  норм чинного законодавства, відповіді заявникам надаються у визначені терміни.

      

Прийом споживачів з питань постачання теплової енергії здійснюється за адресою
                 м. Миколаїв, вул. Каботажний спуск, 18.

Графік прийому в опалювальному сезоні 2019 – 2020 рр.:

понеділок - п’ятниця

з 8-00 до 18-00
без обідньої перерви

субота

з 8-00 до 12-00

  

Крім того, споживачі  послуг теплопостачання  мають змогу звернутись:

- з питань розрахунків за телефонами 67–09-20; 67-09-22;

- щодо якості теплопостачання - за телефоном 47-70-66.

  

Шановні споживачі!

Звертаємо Вашу увагу на наступне:

Обробка персональних даних, внесених  працівниками відділу збуту енергії ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ», здійснюється згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» та у відповідності із виробничою діяльністю підприємства.

 

 

 

Щодо відображення інформації про здійснені оплати на особові рахунки споживачів – фізичних осіб в особистому кабінеті на офіційному сайті ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ».
 
Шановні споживачі!
  Відомості про суми нарахувань за послуги з централізованого опалення (далі – послуги) за звітний місяць, отримані оплати, перераховані з АТ «Ощадбанк» пільги та субсидії вносяться на Ваші особові рахунки в особистому кабінеті.

   З метою уникнення заборгованості Ви можете в особистому кабінеті контролювати стан розрахунків з ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ».

   Згідно з умовами договорів на приймання сум платежів від платників за спожиту теплову енергію, укладених з банківськими установами, грошові кошти, які Ви перерахували через банк, можуть зараховуватись на розрахунковий рахунок ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» на третій день з дня оплати.

   Інформація в особистому кабінеті про грошові кошти, які надійшли на Ваш особовий рахунок, буде оновлена наступного дня після їх отримання.

   Адміністрація ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» дякує споживачам послуг з централізованого опалення за багаторічну співпрацю та сподівається на порозуміння.

                                                    З повагою, адміністрація ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ».

                                                    Довідки за телефонами 67-09-20, 67-09-22.

 

     Щодо відключення квартир та нежитлових приміщень багатоквартирних будинків від систем централізованого опалення.

Подробиці тут.